vrijdag 16 maart 2012

City called Utrecht!!

Hellllloooooo,

Dus vandaag weer een nieuw bericht!
Dit gaat het over de stad waar ik woon: Utrecht!
Een paar weken geleden ben ik met me broer en me camera de stad in gegaan!
We hebben rond gelopen en ik heb een paar foto's gemaakt!
Vanavond gaan we weer utrecht in en dan snachts een paar foto's maken!
daar zal ik morgen of over morgen wel een bericht over plaatsen!
maar nu eerst een paar foto's van overdag!






Aan alle foto's heb ik niets gedaan! Behalve de foto van de tunnel! daar heb ik wat schaduw bij gedaan.
Maar dat is het ook echt.
Ik hou ervan om gewoon buiten rond te lopen en foto's te maken!
Dat heb ik laats ook in Venetie gedaan met men vader en de vriendin van me broer.
Me broer staat trouwens ook op 1 van de foto's!

Dit was het weer voor vandaag! kort maar krachtig zal ik dan maar zeggen!


xoxo Lisa!

2 opmerkingen:

  1. Oeh die foto met die tunnel is echt mooi! Misschien kon je hem aan de zijkant nog iets donkerder maken voor extra effect. I like your picture's! Ga je speciaal voor nacht foto's naar Utrecht? :o

    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! ja kon ik wel doen bij die tunnel maar dan werd ie heel donker! Ik ben gister nacht foto's gaan maken ja! ik zal daar vanavond een nieuw bericht over neer zetten dan kan je die weer zien !

      xx

      Verwijderen