donderdag 15 maart 2012

Friends and Family!

Hello hello!

Dus weer een nieuw berichtje van mij!
Ik ben vandaag van het zonnetje gaan genieten met men beste vriendin,
Me zusje en haar vriend!
Toen we buiten waren hebben we een paar foto's gemaakt!
Dus dit keer een paar foto's van friends and family natuurlijk!

Dus dit zijn ik en men beste vriendin voor mijn huis!
Ik heb niet veel met deze foto gedaan!
alleen een beetje extra schaduw erbij gedaan en een jare 60 tint gegeven!

Dit is dus men tweeling zusje Laura en haar vriendje Sander!
Aaaaaaah cute couple of niet dan!?
Aan deze foto heb ik ook niet veel gedaan!
Ik heb hem zwart wit gemaakt en ook nog extra schaduw erin gezet!
Veder heb ik ook focus gebruikt zodat dat de achtergrond een beetje wazig word!

En natuurlijk was men lieve hond er ook bij!
Hij heet Junior!
Met deze foto heb ik ook bijna niets gedaan!
Alleen extra schaduw toegevoegt! :D


Dit was het weer voor vandaag! morgen weer een nieuw bericht met nieuwe foto's!

xoxo Lisa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten